sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Menoa ja meininkiä

Miten voikaan olla otsikon keksiminen näin vaikeaa. Viimeiset 10 min mietin että mitähän tuohon voisi kirjoittaa. Toki olisin voinut jättää sen tyhjäksi ja kirjoittaa tämän postauksen eka, mutta minä jääräpäänä halusin kirjoittaa eka otsikon ja sitten miettiä vasta sisältöä tuon otsikon alle. :D

Mutta asiaan. :D

Tämä viikko on mennyt todella nopasti. Tälläpäin oli tälläviikolla syysloma viikko, joten töissäkin piti pikkasen kiirettä. :) Töitä on paiskittu nyt ihan tarpeeksi, huominen onkin sitten vapaa päivä ja aloitellaankin sitten uutta viikkoa.

On jäänyt pikkasen vähälle taas tämä kirjoittelu, jotenkin tuntuu että vaikka olisi ehkäpä jotain kirjoitettavaakin tänne niin en jaksa enää työpäivän jälkeen alkaa mitään kirjoittelemaan. Toki jos aikaa jää ja ei muuta keksi, niin tännehän minä tulen kirjoittelemaan liibalaabaa. :)

Tänään töistä tullessani päätin että täytyy vaihtaa keittiöön verhot. Olen aikonut verhot vaihtaa viimeiset 2 viikkoa, mutta syystä ja toisesta en niitä ole aikaiseksi saanut. Tänäänpä sitten sai entiset verhot väistyä tieltä ja uusi verhokappa sai tulla paikalle.


Olisi ehkpäs voinut pestä tuon kankaan ennen käyttöön ottoa, mutta minä malttamattomana ripustelin sen vaan ikkunaan. Näyttää hieman kankealta, mutta jos rupeaa silmää liikaa ärsyttämään, niin äkkiäpä sen sitten pesaisee. :)


Ostin tuossa yksi päivä tälläviikolla uuden "kalenterin" itselleni. Minullahan ei ole ollut varmaankaan vuoteen minkäänlaista kalenteria, ihan siitä johtuen että olen jaksanut sitä täyttää n. kuukauden ja se on sen jälkeen vain jäänyt. :D Turhaa siis. Mutta nyt kun on töissä niin on hieman pakko olla joku, johon voi kirjoitella työasioita muistiin. Minun muistiin kun ei aina ole luottamista :D

Tiimarissa pistäydyttäessä näin tämän ihanan Pikkumyy vihkosen, ja päätin tästä tehdä kalenterin. Tässä vihkosessa on vain pelkkiä tyhjiä valkoisia sivuja joissa on rivejä. Ajattelin että teen "persoonallisen" kalenterin, jota ei kellään muulla ole. Eipähän tule vastaan toista samanlaista.
Toki, saa nähdä kuinka kauan jaksan kirjoitella "päiväkirjaan" merkintöjäni . :D


Saatiin eilen myös vihdoin uudet työvuorolistat... Näyttäis olevan töitä ihan kivasti, vaikka enemmänkin toki aina saisi olla. Minäkö rahan tarpeessa ??? :O Joo kyllä vain, aina voisi olla muutama euro enemmän. Olen kyllä tyytyväinen ihan tähänkin tällä hetkellä. :)

Nyt on hyvä aloittaa uusi viikko ja kohta uusi kuukausikin hyvillä mielin. :) Joulukin näyttää tulleen jo nettikauppoihin ja muutamaan blogiinkin. Minä en niin välitä joulusta. Tai minun joulu fiilis alkaa vasta tuossa marraskuun loppupuolella. Täällä ei vielä vähään aikaan nähdä joulu hömppää. ;) Kantsii vaihtaa "kanavaa" jos odottelee tänne tulevaksi joulu matskua. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät jälkesi käynnistäsi! :>
Anonyymit: Olisi kiva jos laittaisitte nimimerkin perään :)