keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Käsilaukun kätköissä

Minun laukkuni sisältää vaikka ja mitä. yllättävän paljon sinne uppoaa tavaraa. Tällä hetkellä laukkuni oli yllättävän tyhjä, kun otin jokin aika sitten sieltä pois osan tärkeistä papereista, joita ei nyt vaan viitsi aina kantaa mukanaan joka paikassa. Nyt en sitten tietysti muista minne olen ne tärkeät paperit laittaneet, ja niitähän tarvitsisin tietenkin nyt. :D Hyvä minä, ja minun muisti jälleen kerran.


Tässä nyt muutamia tavaroita joita minun laukustani tällä kertaa löytyi. 

Sehän kätki sisälleen:
* Rahapussin
* Silmälasikotelon (tuo punainen tuolla ylhäällä)
* Liima puikon (ei mitään hajua mitä tällä olen joskus tehnyt, tai mihin sitä edes tarvitsen) 
*Silmälasien pesu ainetta, pyyheliinan silmälaseille, sekä ruuvimeisseli jolla voi sankojen ruuveja kiristellä (löytyy tuosta liima putkilon vierestä.) 
* Kasa särkylääkettä (minä kun olen niiden suur kuluttaja)
*Rahaa muutama kymmenen senttiä
* Muistitikku
*Korvis
*Ikean Family kortti, sekä elokuvateatterin leffalippu kotelon
* Kamera
* Kännykän (minulla on aina kaksi puhelinta mukana, kumpaankin oma liittymä) 
* Purkkapussi (pakollinen olla aina kassissa)
*Mynthon rasia (Suur kuluttaja ja koukussa näihin) 
* Avain nippu (minulla ja miehelläni on molemmilla omat avaimet autoon, ei tarvitse vaihdella) 
* Eräs työsopimus (Tämä ei vissiinkään kuuluisi laukun sisältöön, vai? :D )
* Kärrykolikko. (tuolainen punainen citymarketin lätkä) 

Näiden kaikkien tavaroiden lisäksi sieltä löytyi vielä: 
* Kasa kuitteja
* Hygienia tavaroita
* Sukkapari
*Tyhjiä purkkapusseja
* Roskia
* Irtonaisia särkylääkkeitä
* Muutama muovikassi
* Kangas kassi
* 3kpl Subwayn leima kortteja
* Kasaa papereita (jotain muistilapun tapaisia KAI) :D

Tässäpäs olisi minun laukkuni sisältö.

Mitäs Sun laukku pitää sisällään? Kuinka usein muistat tyhjentää laukun ja ottaa sieltä ylimääräiset tavarat / lippulappuset pois? 

Minä olen erittäin huono siivoamaan laukkua. Sinne tahtoo kasaantua kuitteja hirveä pino, eikä sieltä sitten tahdo löytää mitään. Mutta nyt siisti kassi ja hyvin löytyy tavartat. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät jälkesi käynnistäsi! :>
Anonyymit: Olisi kiva jos laittaisitte nimimerkin perään :)