tiistai 4. lokakuuta 2011

Kamera Fiilistelyjä

Luin tänään Soilen kirjoittamaa Sisustus ja sepustus -blogia, jossa hän oli kirjoittanut postauksen kamerastaan joka hänellä on käytössä. :) Olin ihan tohkeissani kun luin kirjoitusta ja rupesinkin miettimään minkälaisia kuvia sitä itse tulee kuvattua kameroillaan.

Päätinkin kertoa teille millaisella kalustolla minä kuvailen tai olen kuvaillut.
Minultahan löytyy kaksi pokkaria, järjestelmäkamera, sekä myös puhelimessa suht hyvä kamera. :)


Tämä Nikonin Coolpix kamera on itseasiassa mieheni kamera, mutta minun käytössä ollut viime vuodet. Kamera on palvellut suht hyvin, mutta on huomattavasti kuvanlaatu heikentynyt siitä, mitä se joskus oli.
Kameralla olen kuvaillut n. 5vuotta ja kuvia on tullut otettua reilut 35 000 kpl. :) Hyvä aika siis heittää tämä kamera romukoppaan.


Tässäpä komeilee Nikonin D40x -järjestelmäkamera. Kameran ostin itselleni vuonna 2008 ja on ollut kyllä pelkästään mahtava ostos. Opettelua tämän käyttö on vaatinut ja vaatii myös edelleen, olen kyllä tyytyväinen kameraan ja kameran ominaisuuksiin.


Rakas puhelimeni ja hätävarani. Nokian N97 mini. Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän puhelimeen ja tämä on kyllä pelastanut monet tilanteet kun olen huomannut että kamera onkin jäänyt kotiin. eihän tämä toki kameralle vertoja vedä, mutta hädässä tätäkin voi käyttää. :) Valotus täytyy vain olla erittäin hyvä että saa hyviä kuvia. Salamavalo kyllä löytyy puhelimesta, muttei kuitenkaan tarpeeksi hyvä ole. Tykkään tästä kyllä :)


Tässäpäs olisi tämä minun kuopus. :) Elikkäs Canon Ixus Hs 115 HS. Mietin pitkään että minkä kameran ostan ja kävin testailemassa kameroita läheisessä Anttilassa. Mietin myös että minkä laiseen tarkoitukseen mahdan loppujen lopuksi kameraa tarvita. Aikani pähkäilyä ja testailtuani päädyin tähän kameraan, enkä kyllä ole katunut. Aivan mahtava kapine minun kuvaus tarkoituksiin. :)


Millaisella kameralla sinä kuvaat? 



Merkintää kirjoitellessa piti myös hieman täyttää mahaa. :D Tänään pisteltiin naamariin makkara ananas lämppäreitä  ja tuoretta ananasmehua :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät jälkesi käynnistäsi! :>
Anonyymit: Olisi kiva jos laittaisitte nimimerkin perään :)