perjantai 5. elokuuta 2011

Netti Shoppailua osa I

Tuli tilailtua pitkästä aikaa netistä meikkejä. En muista millon olisin viimeksi netin kautta tilannut itselleni meikkejä, varmaankin joskus ylä-asteen alussa. :D

Nyt kuitenkin kun tätä aikaa riittää koneella istumiseen, on tullut tilailtua nettikaupoista yhtäsuntoista.
Viimeisin tilaukseni tosiaan ovat olleet meikit Yves-Rocherilta. :) (Kirjoitetaankohan se edes noin)

Tänään meikeistä saapui osa, myöhemmin toisessa lähetyksessä sitten loput.


Uusi puuteri ja puuterisivellin tuli tilattua. Entinen sivellin olikin jo nähnyt parhaat päivänsä, eikä sitä ole voinut enää käyttää aikoihin, joten uusi ole enemmän kuin tarpeen.


Myös kulmakynä löysi tiensä minun meikkipussukkaan. Olen pitkään haaveillut tällaisesta kynästä, mutten ole saanut aikaiseski vaan ostaa. Edellinen kynä minulla kului turhankin nopeasti -toivottavasti tämä kestäisi edes pikkaisen pitempään. 


Tilaajalahjana sain mustan ripsivärin, jota en kyllä itse tarvitse. Olen elämäni aikana käyttänyt ehkä muutaman kerran ripsaria -ei mun juttu. Luonnostaan niin pitkät ripset, että tahtovat vain sotkuun mennä ja painavat älyttömästi. :D Mutta pitihän tätäkin kokeilla ja todeta etten vieläkään ripsaria tarvitse :D 


Toisena tilaajalahjana sain meikkipussukan, joka mielestäni on ihan nätti. Tosin minulla on jo aivan ihana meikkipussukka, joten tämä varmaankin jää laatikoihin ainakin toistaiseksi pyörimään ja odottamaan aikaa parempaa :) 


Nyt jään odottamaan vielä toista pakettia saapuvaksi. ;) Siitä myöhemmin lisää. 


Oletko sinä tilannut netistä meikkejä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät jälkesi käynnistäsi! :>
Anonyymit: Olisi kiva jos laittaisitte nimimerkin perään :)